Trött ~

Kvart i två ungefär gick/sprang ja o Emelie o mötte varandra, möttes strax innan (från Emelies håll) Englunds som faktiskt inte är så långt som en kilometer här ifrån.. Det är kanske 700-800 meter (: Vi gick in o Emelie köpte en Loka, två ''jättenappar'' och två fruktstjärnor :D Vi gick hem mot mej men när vi kom till Leksbråten (en fotbollsplan) gick vi ner dit istället och la oss på taket på en sån där avbytarbänkbåsgrej.. Haha. Där var vi i ca en halvtimme eller något sen gick vi upp och ner till Englunds igen. Vi plockade med oss tre tomburkar och en flaska på vägen och dem lämnade vi in till tanten på Englunds. Vi ville egentligen ha en påse Juleskum men det kostade 13 kronor och vi hade bara 11.. Så vi gick o letade mer pant men vi fann ingen så vi gick tillbaka och så köpte vi fyra jättenappar, två fruktstjärnor och två bumlingar :') Så skulle vi hem till Emelie men vi gick hem till mej istället.. Och hemma fanns det spaghetti o köttfärssås så vi åt lite och sen stack vi iväg igen. Tog med tio kronor för vi hade fått syn på ett Mariekex-paket inne på Englunds och jag tyckte det stod att det kosta tio. När vi kom dit så frågade vi efter kexpaketet men det kosta tio och NITTIO. Så vi bad henne att hålla sej kvar där (hon hade egentligen stängt men vi hade knackat på alla gångerna..) så skulle vi gå o leta efter en enkronorspant. Vi fann en Power King som vi tog med och så köpte vi paketet med kex :D Alltså har vi vart o stört tanten 5 gånger idag, hahah. Sen gick vi hem till Emelie och var där nån timme och så skjutsade Emelie mej på pakethållaren hem till mej. Här hemma letade vi lite efter min cykel men fann den inte så följde med på pakethållaren till en kurva innan Leksbråten och så gick jag hem sen :) Nu ska jag ta o duscha och fixa så jag slipper göra det efter Big Brother som är vid 21:00 ikväll :) Efter duschen blir det antagligen och prata med Vira och Clara på Skype och förhoppningsvis ''CPVoros'' också :)♥
Random, überdålig bild från när jag var med Clara i Göteborg över nyår :)♥


Kommentarer
Mathilde

Var med och TÄVLA om 2 STYCKEN PLUS-ABONNEMANG SOM GÄLLER TOM SLUTET AV NÄSTA ÅR (HELA 2012 OCH 2013) från REMBY.COM, i min blogg. (remby är ett program där du kan redigera bilder och göra collage och liknande).



Direktlänk: http://happyfluffy.blogg.se/2012/march/tavling-vinn-gratis-plus-abonnemang-hos-remb.html#comment



Om du inte vill vara med och tävla kolla gärna in min blogg ändå. =D

2012-03-19 @ 16:55:18
URL: http://happyfluffy.blogg.se/
ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Dagens blogg är nu avslutad och istället så har det kommit upp Veckans blogg, då jag kände att jag inte hade tid med dagens blogg. Var gärna med om du vill!

2012-03-19 @ 21:05:52
URL: http://angelica.blogg.se/


Lämna en liten kommentar så blir jag glad:


Här skriver du ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dej?

Din lilla Email-adress! (Publiceras ej, jag lovar)

Har du en blogg så skriv den här:

Och så ditt lilla meddelande (:

Trackback

Look me in the eyes and I'll tell you.

Tjubre, mitt namn är Louise. Jag är 13, snart 14 år och drömmer om att bli fotograf!

RSS 2.0