Fredaaaaag!

Ja, äntligen är det fredag! Min vecka har varit helt chill, men inte helt bra. En kille i en paralellklass till mej har gått bort, så har varit en ganska jobbig stämning i skolan. Men vi har haft varandra och lyckats haft kul ändå, även om vi saknar honom sjukt mycket. Onsdag hade vi friluftsdag, så vi orienterade halva dagen och gick runt på olika stationer halva dagen. Jag, Emilia, Sabina, Louise och Kristina sög på orientering. Vi var i Valberget och kom upp till Rådom, suck. Och igår, Torsdag, var jag inhoppare för Ida som var sjuk när hon egentligen skulle ha filmat med halva klassen. Vi har nåt ''Film i Värmland''. Sjukt kul, verkligen! Jag ska vara med min grupp på onsdag också så det blir verkligen härligt! Men nu har jag just ätit och tjockat i mig lite godis så jag får väl röra mej också! Tar o cyklar bort till Emelie så fixar vi lite med kaninerna och umgås med dom, sen blir det att fiska för fjärde dagen i rad!
Gårdagens fisk! Vi fick 20 fiskar totalt. Dehär + en panka xd Den mindre högen är min, jag var inte riktigt lika skillad som Emelie :c


Kommentarer


Lämna en liten kommentar så blir jag glad:


Här skriver du ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dej?

Din lilla Email-adress! (Publiceras ej, jag lovar)

Har du en blogg så skriv den här:

Och så ditt lilla meddelande (:

Trackback

Look me in the eyes and I'll tell you.

Tjubre, mitt namn är Louise. Jag är 13, snart 14 år och drömmer om att bli fotograf!

RSS 2.0