Stand by me♥

Det blev ingen sängmatta för min del.. Det kom av sej när jag fann en fjäril så plåtade den lite, hahah. Meeen, jag lyssnade på en låt från 60-talet, en sån där überhärlig låt, så fick en plötslig känsla av att jag MÅSTE se Stand by me, NUU! Jag älskar den där filmen, och musiken, så otroligt mycket. Känns som att något finns ''gömt'' där i.. Fine, tyck att jag låter töntig. Otroligt, jättetöntig.. men det är liksom något speicellt med den där filmen.. Jag bara älskar den. Här är trailern allafall, och lite låtar, som ni får nöja er med medans jag tittar på filmen!♥
Kan faktiskt inte förstå hur denna låten ^ kan vara så bra, och de där som sjunger verkar så töntiga.. ;3
Varför passar deras röster inte till deras utseenden!? Stör mej så grymt :(
Iallafall, njut av musiken! Ska gå och njuta av den underbara filmen nu! ;)


Kommentarer


Lämna en liten kommentar så blir jag glad:


Här skriver du ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dej?

Din lilla Email-adress! (Publiceras ej, jag lovar)

Har du en blogg så skriv den här:

Och så ditt lilla meddelande (:

Trackback

Look me in the eyes and I'll tell you.

Tjubre, mitt namn är Louise. Jag är 13, snart 14 år och drömmer om att bli fotograf!

RSS 2.0