Aj, min tå!

Vad är det här, seriöst!? Jag har på senare tid slagit i mina fötter och tår, ÖVERALLT. Sängben, bordsben, stolsben, trösklar, stenar, andras fötter.. Alltså ärligt talat, är jag så klumpig? Jag har slagit i min fot 3 gånger, bara idag! En sak till som hänt mycket är att jag ser gula bilar hela tiden! Har bara hela Torsby köpt gula bilar eller har jag nån sorts dragningskraft som gör att jag lyckas vara på samma ställe som varenda gul bil hela tiden? Ganska kul ändå, för jag får slå en massa kompisar! Iallafall ska jag nog ta och kolla mitt horoskop. Skulle vart läskigt om det stod typ 'Du kommer ha mycket kontakt med kanter och gula färger' eller något liknande.. Aja, kommer väl postas här isånnafall! Hejdå tills vidare!
Shululu, mitt gröna hår! Måste göra ett collage med de hårfärger jag haft (; Ska klippa mej den 8e också! Någon som har ett förslag på hur? Nej gud, nu kommer jag bli forever alone för det är nästan ingen som kollar min blogg, hahahah!


Kommentarer
www.JOJZ.blogg.se ⇨ UNDERHÅLLNING PÅ HÖG NIVÅ ❣ ♕

Awesome hårfärg har du ! :3



Ha det bra ! (:

2012-07-09 @ 17:02:26
URL: http://jojz.blogg.se/
emelie

Så himla fint med grönt hår!
Vad använder du för hårfärg?:)

2012-07-19 @ 17:38:26
URL: http://emelze.blogg.se


Lämna en liten kommentar så blir jag glad:


Här skriver du ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dej?

Din lilla Email-adress! (Publiceras ej, jag lovar)

Har du en blogg så skriv den här:

Och så ditt lilla meddelande (:

Trackback

Look me in the eyes and I'll tell you.

Tjubre, mitt namn är Louise. Jag är 13, snart 14 år och drömmer om att bli fotograf!

RSS 2.0