Dåligt bloggande..!

Ja, ja jag vet! Jag är inte så duktig på att uppdatera bloggen men det är väl ändå inte så många som läser den så, haha. Iallafall så har Ica Toria jättebilligt godis (woho!), endast 29.90 kr/kg! Man får köpa högst 2 kg/kund. Tror att Ahmet köpte mer, att han gick in igen och köpte en gång till i en annan kassa, haha..! Idag gick jag, Karin, Ida, Aaron och Sebastian ner på Torsby på hålet mellan Spanskan och Hemkunskapen. Köpte en glass vid Torgbutiken. Vi gick omkring en del och jag har liksom inte världens bästa gå-skor. Mina Adidas Jeremy Scott Wingshoes är lite väl platta. Så när vi kom tillbaka till skolan hade vi Hemkunskap och på den skulle vi också ner på Torsby för att kolla priser på nåt i affärer. Jag, Karin och Sabina valde att gå till det nya Coop Extra som öppnat och det är den affär som ligger näst längst bort ifrån skolan. Hade ju fortfarande mina Wingshoes så fick ännu mer ont i fötterna. Och på vägen till skolan fick vi stressa för att det var typ en kvart kvar tills vi skulle vara tillbaka. Sen efter skolan skulle vi kolla på cykel åt mej så jag och karin fick gå till Ica som är den affär som ligger längst bort från skolan. Alltså fatta, alla de där turerna fram och tillbaka i rad med mina plattskor! Mina fötter är DÖDA! Har typ 6 hg godis iallafall, haha. Jag och Karin ska ha Big Brother-maraton! Vi fann en cykel jag tyckte om iallafall, det blev den här:
Skitsnygg o bekväm och allt :3 Älskar den ;) Fast vi kan inte hämta den förrän typ imorrn, hade inte plats i bilen idag x( Innan det här inlägget avslutas vill jag berätta att jag älskar låten ''Somebody that i used to know''. Den är typ skithärlig :'3
Gotye – Somebody That I Used To Know


Kommentarer


Lämna en liten kommentar så blir jag glad:


Här skriver du ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dej?

Din lilla Email-adress! (Publiceras ej, jag lovar)

Har du en blogg så skriv den här:

Och så ditt lilla meddelande (:

Trackback

Look me in the eyes and I'll tell you.

Tjubre, mitt namn är Louise. Jag är 13, snart 14 år och drömmer om att bli fotograf!

RSS 2.0