Someday!

Ojojojoj! Jag har inte bloggat på över en månad, herregud! Det är faktiskt ändå folk inne och kollar bloggen! Jag ska försöka blogga lite bättre, det måste jag. Idag ska jag ta och fixa ny design istället för den där vinterdesignen, den passar inte helt in, eller hur? Nu ska vi se här..
  • 29e April, vi hämtade två kaniner! Ja, det är sant! Jag och Emelie har köpt oss en varsin liten burrig pälsboll som nu bor hos Emelie. Emelies lilla sötis heter Lea och min heter Fjodor!
  • 1a Maj, lilla Ninja fyllde två år! Förlåt älskade gulleboll för att jag inte bloggat om det. Hoppas du förlåter mig däruppe min ängel ♥
  • 2a Maj, jag, Emelie och Linnea tog årets första dopp! Emelie sprang ut mycket längre än jag och Linnea som istället vände in mot land istället. Vi sa att Emelie är den av oss som kommer doppa sig först, och vi hade rätt! Men vi gjorde det vi med, kallt var det!
  • 5e Maj, Top Cats på Järnvägsgâta (Nej, inte Gäta). Helt awesome var det! Vi stod längst fram och fick massa vatten över oss.. Hahah, men helt sjukt underbara killar och de är otroligt bra!
  • 16e Maj, Sofia och Amelia var och hälsade på vår helgalna klass! De är två underbart roliga tjejer som kommer att börja i vår klass till hösten, i åttan alltså. Vi var först tveksamma och oroliga ifall de skulle tycka vi är konstiga (jag menar vår klass är liksom helt craZy) men det verkade inte vara några problem alls! De var jättegulliga och lätta att snacka med och sådär, jag hoppas verkligen de kommer trivas!
  • Dessutom fyllde världens gulligaste lilla Vira 14 år! Grattis i efterskott!
  • 18e Maj, Linnea fyllde år, grattis i efterskott sötaste!
  • Idag, 19e Maj, Zelda fyller år! Vår vackra landseer blir 9 år idag alltså, gamling!
  • Sen har det väl inte hänt så mycket mer speciellt.. Inte som jag kommer på! Men nu ska jag ta itu med den där
  • designen!
Ja, som headern säger; Someday! Justin Biebers parfym har nu kommit till lilla Torsby också! Jag och Emelie var tvungen dit för att lukta lite på den, och den luktar underbart! Den sitter bra på kläder också, det luktar fortfarande av min tröja och det har gått ett dygn. Tog med mig ett doftprov som jag för tillfället sitter och luktar på. Kostar 339 eller 359 kronor trorjag, kommer inte ihåg nu! Men måste verkligen inhandlas när jag har pengar till den!


Kommentarer
Wendela

doften sitter as länge! ^^<3

2012-05-19 @ 17:03:58
URL: http://wellih.blogg.se/
Anonym

han släpper en nu doft den 18juni! :)

men inte i sverige än...

2012-06-07 @ 17:38:31
Wendela

(det var jag som skrev) :)<3

2012-06-07 @ 17:38:55
URL: http://wellih.blogg.se/


Lämna en liten kommentar så blir jag glad:


Här skriver du ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dej?

Din lilla Email-adress! (Publiceras ej, jag lovar)

Har du en blogg så skriv den här:

Och så ditt lilla meddelande (:

Trackback

Look me in the eyes and I'll tell you.

Tjubre, mitt namn är Louise. Jag är 13, snart 14 år och drömmer om att bli fotograf!

RSS 2.0