Now you just somebody that i used to know..

Älskar den där låten. Så himla härlig. Clara skrev att det är en ''Terapilåt''.. Vet inte exakt hur hon menar men jag blir fett depp när jag tänker på en massa minnen ): Tonåren är nåt att verkligen ta vara på. Har så fett fina minnen. Tjejkvällen med tjejerna från klassen. Vi kollade på ''Mirrors'' och ''Texas Chainsaw massacre''. Två sjukt jävla bra filmer! Vi dygnade. Jag, Marie, Louise och nån mer tror jag.. Alla andra somnade ): Vet inte exakt men ajaja. Alltså jävla låt gör mej depp! Haha xd Men så sjukt bra är den ;) Iaaallalalallalafall så ska jag o Karin åka med mamma ner till Torsby imorrn och sen cykla hem från pappas jobb där min fina, nya, underbara cykel befinner sig för tillfället ;) Meeeen tror jag ska ta o skriva lite ;3 Just precis vad jag nyss gjort, men tänker mer på en typ novell *.* Aja, tjarå gotta go!
Idas übersnygga Top Cats tröja från tjejkvällen ;)♥


Kommentarer


Lämna en liten kommentar så blir jag glad:


Här skriver du ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dej?

Din lilla Email-adress! (Publiceras ej, jag lovar)

Har du en blogg så skriv den här:

Och så ditt lilla meddelande (:

Trackback

Look me in the eyes and I'll tell you.

Tjubre, mitt namn är Louise. Jag är 13, snart 14 år och drömmer om att bli fotograf!

RSS 2.0