Danspalatset!

Ja, den här veckan har det ju varit danspalatset :) Varit skitkul, men alldeles för kort! Fyra dagar :/ Ett år kvar tills nästa gång.. Meeen jaja, nu är det lov! I tisdags glömde jag förresten blogga. Tänkte skriva att jag får rageanfall på folk som gömmer skor. När jag slutade klockan 15:20 skulle vi egentligen haft matte men vi fick gå ungefär halv efter lite tjat om o få slippa mattelektionen. Ska gå o ta på mig skorna och märker att det bara är en där. Kollar runt lite o typ 'Vet nån vart min sko är..?' och flera stycken som pekade på den som stod i hyllan och bar 'Men den står ju där!' och jag typ 'Ja.. men jag menade den ANDRA..' haha. Flera stycken som körde med skämtet 'Den kanske flög iväg!' också.. Jag, Sabina, Emilia, Clara, Louise och Julia sprang runt HELA skolan i 25 minuter och letade efter min sko. Kuta ner i kafeterian där det satt några killar från sexan som ju märkte att vi letade efter något och dom typ 'Vad letar dom eftr?' 'Har dom tappat nåt?' 'Troligen en mobil' och vi bara 'Heh, nej en sko..'. Så frågar dom hur den ser ut o ja bar 'Silvrig med en vinge på' och en av killarna bara 'Jaha deeeeen skooon...' och man typ hahaha kul där ;) Och en annan av dom bara 'Jaaja men det var väl den som brann så bra..!'. Fast skoj*veln var inte i kafeterian heller så vi sprang vidare. Julia, Sabina och Emilia fixade så att några i åttan också letade lite efter min sko. Sen sprang vi upp igen och letade lite till så ropar Karin 'Louise! Vet du vart skon var eller!?' och håller upp min sko. Den hade legat i en blomlåda i fönstret bakom Emelie och Karin som satt på bänken.. Iallafall hare varit en grymt bra vecka i övrigt ;)
Hääär är danspalatsschemat :)


Kommentarer


Lämna en liten kommentar så blir jag glad:


Här skriver du ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dej?

Din lilla Email-adress! (Publiceras ej, jag lovar)

Har du en blogg så skriv den här:

Och så ditt lilla meddelande (:

Trackback

Look me in the eyes and I'll tell you.

Tjubre, mitt namn är Louise. Jag är 13, snart 14 år och drömmer om att bli fotograf!

RSS 2.0