Friluftsdag (:

Idag har vi friluftsdag! Jag, Clara, Marie.. Karin! Hm.. Vetinte om det är någon mer.. Aja, men vi ska gå runt och ta kort iallafall. Johnny och Anders, våra gympalärare, ska skriva ut bilder de tycker om och ställa ut.. Tror jag? Eller något. Dom kanske använder dem när de ska göra reklam för Frykenskolans IF eller något? Jag vet inte riktigt. Jag lånar Claras gamla mobil nu så jag kan svara när folk ringer, men har slut på pengar så inga messanden hehe.. Jag har fått i ordning allt med mitt bankkort och sådär, mamma har fört över månadspengen nu så jag är inte pank längre! Men det ska räcka hela månaden så jag får vara en sparsam liten flicka ;) Mamma fyllde år igår också.. Och shit, min bror fyller år idag! HAH, jag ska gå och säga grattis! ;) Har plockat fram min fina, lila vårjacka så den ska användas idag! Trodde ärligt att den var mindre meeen det var den inte så jag är jätteglad :D Ahahaja, men ska gå o säga grattis till brorsan ;)
Dan, brorsan, när han var typ.. Hur liten som helst! Idag fyller han 17 år (;


Kommentarer
EVELINA JONSSON

härlig bild! :D

hur står allt till idag då? ut o springa igen? :o väldigt duktigt av dig att springa så ofta!

2012-03-22 @ 17:56:02
URL: http://eevelinajonsson.blogg.se/


Lämna en liten kommentar så blir jag glad:


Här skriver du ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dej?

Din lilla Email-adress! (Publiceras ej, jag lovar)

Har du en blogg så skriv den här:

Och så ditt lilla meddelande (:

Trackback

Look me in the eyes and I'll tell you.

Tjubre, mitt namn är Louise. Jag är 13, snart 14 år och drömmer om att bli fotograf!

RSS 2.0