Big Brother - besviken!

Men NEJJE! Camilla, min favvis, åkte ut ur Big Brother! Alltså Amandus, Annica, Hanna och Lars som skulle få välja om Marcelo eller Camilla skulle få stanna, och de kunde inte bestämma sig så de singlade slant, vilket ledde till att Marcelo fick stanna. Åååååhh, ville att Camilla eller Lars skulle vinna.. Nu måste verkligen Lars ta hem det här! Rodney åkte iallafall, vilket gör mej sjukt glad. Usch, vad han var jobbig! Nuså, nu ska jag sova! Det är skola imorrn! Godnatt! ;)
Camilla! (;


Kommentarer
Melina

jag fick damp när jag fick reda på att camilla åkte ut buhu :( men vaddå åkte rodny ut ? fyfan vad bra. <3

2012-05-20 @ 23:01:48
URL: http://melinapoower.devote.se


Lämna en liten kommentar så blir jag glad:


Här skriver du ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dej?

Din lilla Email-adress! (Publiceras ej, jag lovar)

Har du en blogg så skriv den här:

Och så ditt lilla meddelande (:

Trackback

Look me in the eyes and I'll tell you.

Tjubre, mitt namn är Louise. Jag är 13, snart 14 år och drömmer om att bli fotograf!

RSS 2.0