Torsdag - tjoho!

Hej hallå, idag är det torsdag och det är värsta dagen i skolan. Vi har sju lektioner, och ingen av dem är en sån där 'kul' lektion utan det är bara massa teoretiska ämnen som gympa, matte, no, so blablabla. Men vi har sett på film på NO:n så jag satt o målade.. Och på Matten hade vi vikarie :) Sitter just nu och tittar på Big Brother-avsnitt som jag missat! Vill komma ikapp så att jag är på det senaste annars känner jag mej så efter och hänger inte med.. Finns för övrigt en kille i skolan som bara inte kan hålla sej för att slänga dryga kommentarer till mej så fort jag går förbi. Eller ja, han säger det till sina kompisar men han ser ju till att jag hör ;) Något jag ofta får höra är 'rainbow' pga mitt hår som jag byter färg på en del. Undviker honom så mycket jag kan för det är svårt att bara ignorera honom men han verkar inte fatta att jag faktiskt inte bryr mej om hans obetytliga åsikter. Nu idag har jag passerat honom flera gånger utan att ha hört ett ord ifrån honom men hoppas han lägger ner helt, eller inte går till skolan som han ändå nästan aldrig gör, men nu helt plötsligt har han varit här flera dagar i rad. Har faktiskt sagt till honom en j*vla massa gånger men icke sa nicke, den här killen är cool vettni. Enligt honom själv iallafall. Enligt mej är han en feg liten kossa som inte vågar gå fram till mej och säga rakt av vad han tycker. Stör mej enormt på sånna personer som har ett sånt jäkligt liv att de måste lägga sej i andras. Nog för att vi haft en del små konflikter tidigare men det la sig. Nu måste han helt plötsligt riva upp det igen och dryga sej. Får se om han lägger ner eller om jag ska behöva bry mej ordentligt. Jaja, då vet ni min åsikt om det.. Och hallå, håll inte på och gör sådär mot någon om ni gör det. Det är ju hur jobbigt som helst?

Random fin bild på en burk pepperoni från när vi gjorde pizza på hemkunskapen ;D


Kommentarer
Lina Holgersson

HEJHEJ!



Jag vet inte om du läser min blogg..

Men jag har i alla fall tänkt börja blogga mer igen och som kompensation till ett kasst bloggande har jag lagt upp en tävling där ni kan vinna ett par Ray-Ban Clubmaster-solglasögon.



Så kika gärna in i min blogg och var mer än gärna med i tävlingen!



Ha det bra!

Kram // Lina Holgersson

2012-03-16 @ 11:44:11
URL: http://linaholgerssons.blogg.se/
rickard kilbro

Bra blogg :)

2012-03-16 @ 14:18:04
URL: http://kilbros.nu


Lämna en liten kommentar så blir jag glad:


Här skriver du ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dej?

Din lilla Email-adress! (Publiceras ej, jag lovar)

Har du en blogg så skriv den här:

Och så ditt lilla meddelande (:

Trackback

Look me in the eyes and I'll tell you.

Tjubre, mitt namn är Louise. Jag är 13, snart 14 år och drömmer om att bli fotograf!

RSS 2.0