Stockholm

Jag och Clara fixar allt vad vi kan för att få åka till Uppsala till Fredrika i helgen, och tillsammans med henne och två av hennes kompisar åka till Stockholm för att försöka träffa tvillingarna! Vi försöker samla pengar. Får se hur mycket vi lyckas samla in under en vecka. Ska lägga mej och läsa och fundera på sätt att få pengar nu. Jag tror faktiskt att vi kan klara det, om vi bara lägger ner tid och energi på att få pengar så KLARAR VI DET. Vi ska försöka iallafall! Håll tummarna och önska oss en massa lycka till!
Jag vill uppleva det här igen♥


Kommentarer


Lämna en liten kommentar så blir jag glad:


Här skriver du ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dej?

Din lilla Email-adress! (Publiceras ej, jag lovar)

Har du en blogg så skriv den här:

Och så ditt lilla meddelande (:

Trackback

Look me in the eyes and I'll tell you.

Tjubre, mitt namn är Louise. Jag är 13, snart 14 år och drömmer om att bli fotograf!

RSS 2.0