Springtur ♥

Jag och Karin gick hemifrån 20 över sju o mötte varandra sen jogga/sprang vi bort till Englunds Affär (En liten lantaffär en kanske kilometer eller något härifrån - jag vet inte exakt) och så stretchade vi där en liten stund och knackade på dörren för hon hade stängt, men man kan oftast knacka så öppnar hon. Vi såg att det lyste och man hörde tvn som vanligt men hon kom inte ner o öppnade så efter typ en kvart sprang vi tillbaka och hem till mej och då var klockan 10 över 8. Här stretchade vi också lite och så gick vi in och kollade lite Big Brother tills Karin skulle hem :) Duschade för ca 40 minuter sen men mitt hår är inte torrt än :( Sitter o kollar Big Brother på tvn nu :D

Se så sportig och fin jag var i mammas ''löparjacka'' (;


Kommentarer
EVELINA JONSSON

Svar: jaaa, härligt! Vad ska su hitta på idag då :D asså de e så coot att du har olikafärger på ögonen!!!

2012-03-17 @ 09:53:16
URL: http://eevelinajonsson.blogg.se/
EVELINA JONSSON

jasså, vad härligt! är det bra väder där du bor? här i uddevalla är det skitväder! :p brukar du springa ofta :D varsegod! :D

2012-03-17 @ 15:55:54
URL: http://eevelinajonsson.blogg.se/


Lämna en liten kommentar så blir jag glad:


Här skriver du ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dej?

Din lilla Email-adress! (Publiceras ej, jag lovar)

Har du en blogg så skriv den här:

Och så ditt lilla meddelande (:

Trackback

Look me in the eyes and I'll tell you.

Tjubre, mitt namn är Louise. Jag är 13, snart 14 år och drömmer om att bli fotograf!

RSS 2.0