Snö..

Det har SNÖAT! Jag vill inte ha snö nu, jag vill ha VÅREN och SOMMAREN! Längtar så grymt till sommaren så man kan gå ner till ''Pankland'' och bada varenda dag.. Dumma snö! Hoppas den är borta imorrn! Men ska dra iväg o platta håret. Vaknade förresten klockan 4 och trodde att jag försovit mej eller nåt så gick ner från sängen och ut i hallen. Mamma var inne på badrummet för hon skulle åka rätt tidigt till sin skola (Hon utbildar sej till skogsmaskinsförare typ :3). Startade tvn för jag fann ingen annan klocka och blev skitlycklig när jag såg att klockan var fyra så jag fick sova i 2 timmar o 40 minuter till♥ Haha aja men hejdååå!


Kommentarer


Lämna en liten kommentar så blir jag glad:


Här skriver du ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dej?

Din lilla Email-adress! (Publiceras ej, jag lovar)

Har du en blogg så skriv den här:

Och så ditt lilla meddelande (:

Trackback

Look me in the eyes and I'll tell you.

Tjubre, mitt namn är Louise. Jag är 13, snart 14 år och drömmer om att bli fotograf!

RSS 2.0