Kattmat..? Seriöst?

Killarna i sjuan kan vara omogna! Jag blir bara så grymt trött ibland! Idag hade en kille från 7D köpt en kattmatsburk som några ställde, öppen, i ett skåp till en tjej. Vedervärdigt. När jag och några kompisar kom upp till sjuans korridor luktade det kattmat i hela korridoren. Förutom den äckliga stanken möttes vi av några skrattande killar. Vi frågade vad det var och de berättade att det var kattmat på tjejtoan. Gick inte dit och kollade även om de sa åt oss att göra det. Daniel, en resurslärare eller vad det heter, kom ut och sa till killarna som alltid bara ska skratta bort allt och så. Någon frågade varför de ställt burken i tjejens skåp och svaret var ''Det var ju bara ett skämt!'' men hallå! Hur kul är det för HENNE? De hade gömt burken i en blomlåda, vilket jag såg. Försökte berätta för Daniel men en kille kom emot mej och kaxade. ''Käften!'' sa han skitargt till mej. Berättade för Daniel när killarna gått. Fyfan säger jag bara, så OMOGET! Jag pallar inte! Väx upp, ungj*vlar!
Ska sova nu iallafall, men Wendela bad mej ladda upp bild på mina 'Jedwardskor' så får väl göra det ;)♥
Fann ingen bild på mina egna just nu, men det är sånna här jag har iallafall :') Underbara är dem, älskar dem jättemycket :D♥


Kommentarer
Emma Lannebrink - Adhd och depression, samt hobby fotograf

Bloglovinbyte? :)

2012-03-21 @ 11:01:34
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/


Lämna en liten kommentar så blir jag glad:


Här skriver du ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dej?

Din lilla Email-adress! (Publiceras ej, jag lovar)

Har du en blogg så skriv den här:

Och så ditt lilla meddelande (:

Trackback

Look me in the eyes and I'll tell you.

Tjubre, mitt namn är Louise. Jag är 13, snart 14 år och drömmer om att bli fotograf!

RSS 2.0