Jedward autografkort :')

Jag loggade in på Facebook och såg att jag hade ett meddelande från en Tysk. Började fundera på hur jag skulle skriva. 'Oh, excuse me, can you write in English? ;)', 'I'm not a german, i don't understand.. ;)' osv.. Sedan klickade jag upp och såg att det stod ord som 'autogrammkarte', 'Jedward' och 'Twist' och började förstå vad den här tyska tjejen menade.. Ögnade igenom texten och fattade såpass mycket (slarvade med tittandet så såg inte att hon skrivit det på engelska under) så att jag fattade att jag hade VUNNIT ett sånt där autografkort! Gissa vem som är lycklig? Skickat min adress till henne nu och så så längtar.. :')
Sötaste Edward och de fina autografkorten♥
Meddelandet jag fick av den tyska tjejen :)♥


Kommentarer
EVELINA JONSSON



Åååh tack så mkt söta du! Jag har de bra, hur har du det? :D

2012-03-15 @ 22:48:37
URL: http://eevelinajonsson.blogg.se/


Lämna en liten kommentar så blir jag glad:


Här skriver du ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dej?

Din lilla Email-adress! (Publiceras ej, jag lovar)

Har du en blogg så skriv den här:

Och så ditt lilla meddelande (:

Trackback

Look me in the eyes and I'll tell you.

Tjubre, mitt namn är Louise. Jag är 13, snart 14 år och drömmer om att bli fotograf!

RSS 2.0