JEDWARD ÄR I SWEDWARD!

YES DET ÄR SANT! Ungefär kvart över två idag landade killarna här i vårt land. Jag och Clara ringde Fredrika på Skype o hon bar 'DOM HÅLLER PÅ O LANDA! JAG RINGER SEN!'. Man typ.. Gawd o.o Senare fick vi veta att hon fått träffat John och det var kaos runt Edward. Men hon skulle försöka ta sig till Ed o be honom följa henne på Twitter eftersom John alltid glömmer sånt.. Så hoppas hon lyckats :') De Tweetade först ''Sweden we are Tweeting From the Pop Rocket! We are about to land! Are you excited because we are super excited'' för 2-3 timmar sedan och när vi pratade med Fredrika tweetade de ''Landed'' men det är borta nu x) Aja, uppdaterar om jag får höra något mer :) Haft matteprov idag förresten. Procent. Skitlätt :) Först klar + alla rätt :D Brukar jobba SKITSEGT på matten, men på procent hann jag till typ uppgift 38 eller något på RÖD KURS, vilket man jobbar med efter Diagnosen om man klarat den bra vilket jag gjorde c: Rätt säker på att jag får bra på B-delen också, som jag inte vet när den är.. ;p Meeeen ska försöka ringa Fredrika nu! Hehehe :D


Kommentarer


Lämna en liten kommentar så blir jag glad:


Här skriver du ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dej?

Din lilla Email-adress! (Publiceras ej, jag lovar)

Har du en blogg så skriv den här:

Och så ditt lilla meddelande (:

Trackback

Look me in the eyes and I'll tell you.

Tjubre, mitt namn är Louise. Jag är 13, snart 14 år och drömmer om att bli fotograf!

RSS 2.0