Ingen bra rubrik..

John och Edward är skumma på hög nivå. Först när folk frågade hur dom får sitt hår att stå upp så sa killarna (Framför allt John) 'It's a secret guys, okay..' sedan började dom berätta och det har kommit ut flera guider både i tidningar och filmer, här är ett exempel:
Och nu säger dom att dom hänger upp och ner för att få det så?
Nej, jag skojade. Jag är inte seriös med att tro att de hänger upp och ner som ''BaTman'', men folk (typ haters) brukar fråga ''Har de hängt upp och ner för länge eller varför ser dom ut sådär'' så aa, haters, dom har väl hängt upp och ner för länge!
För övrigt har jag faktiskt 100 followers på Twitter nu ;D
Följ mej, jag heter MyPlanetJedward ;) Jag följer tillbaaaakaaa! (: Och vet ni vad? Det är MARS idag! Vilket betyder... NY SIDA I JEDWARDKALENDERN :D Haha, kolla vad fint den hänger på min gräddvita vägg som ser grå ut på bilden ;D
Men ska gå och ta en dusch nu, jag gör inte som John och Edward som duschar vid elva på kvällen/natten. Jag kallar det kvällen men tror vuxna skulle rätta mej och kalla det natten. Haha, aja men see ya later alligator ;3


Kommentarer


Lämna en liten kommentar så blir jag glad:


Här skriver du ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dej?

Din lilla Email-adress! (Publiceras ej, jag lovar)

Har du en blogg så skriv den här:

Och så ditt lilla meddelande (:

Trackback

Look me in the eyes and I'll tell you.

Tjubre, mitt namn är Louise. Jag är 13, snart 14 år och drömmer om att bli fotograf!

RSS 2.0