Gandalf!

Alltså vi har en katt, Maine Coon, som heter Gandalf. Han är stor och klumpig och nyfiken. Jag hade dammsugit hela nedervåningen och går upp o dammsuger mitt rum och när jag stänger av dammsugaren så bar KRAAASCHPANGPOFFSPLITTERKRISCH och man bar WTF!?, springer ner och möts av en livrädd katt som springer ifrån köket. Zelda står i hallen och tittar och när jag kommer runt hörnet och in i köket ser jag glassplitter, en tv, en fakeblomma, en brödrost och en mixer på golvet.. Dan och Marcus kommer ner också och Dan börjar sopa glassplitter.. Tvn höll sej (helt otroligt), mixern är hel och brödrosten är hel (fan). En lampa som han rivit ner från fönstret till bänken (typ en halv decimeter) var också hel. Men en burk med lite hundgodis på botten hade ju åkt i golvet och det var den som hade gått sönder.. Den stod utan lock på bänken innan så troligen den han skulle ner i och den hade åkt i golvet så han fått panik och rivit ner allt annat, eller nåt sånt jag vet inte.
Aja, här är en bild på min 8-kilos-katt ;)
Inte bästa bilden men jag tog den första jag fann ;p See ya later alligator, hahah, älskar o skriva så ;D


Kommentarer
Moa Grimes ♥

Svar: Nej jag kunde tyvärr inte träffa dom! :( Men nästa gång ska jag det! Jag tänkte lämna min fanbook som jag har gjort men jag träffade ju inte dom. Vill du vara med i den? :D



Haha, varsågod ;) ♥

2012-03-02 @ 09:06:09
URL: http://momoos.blogg.se/


Lämna en liten kommentar så blir jag glad:


Här skriver du ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dej?

Din lilla Email-adress! (Publiceras ej, jag lovar)

Har du en blogg så skriv den här:

Och så ditt lilla meddelande (:

Trackback

Look me in the eyes and I'll tell you.

Tjubre, mitt namn är Louise. Jag är 13, snart 14 år och drömmer om att bli fotograf!

RSS 2.0