FANGIIIIIRLAAAAR!

OMJ! NI KAN ALDRIG GIIIISSA! IDAG FÖR NÅGRA TIMMAR SEDAN FICK JAG OCH CLARA REDA PÅ ATT JOHN OCH EDWARD KOMMER TILL SVERIGE FÖR ATT TRÄFFA SINA LÅTSKRIVARE TILL WATERLINE! OCH NÄR VI KOLLADE DERAS TWEET OM DET FÖRUT SÅG VI ATT DE SKA VARA HÄR I FYRA HELA DAGAR! JAG OCH CLARA FANGIRLAR OCH SPELAR SATURDAY NIGHT PÅ TYP HÖGSTA VOLYM OCH SJUNGER MED HAHA.  Okej, jag får ta och lugna ner mej, men vi är så SJUK glada så ni kan inte ana! Problemen är att 1. Det är i Sthlm, 2. Det är om EN VECKA och 3. Har typ slut på pengar.. Men älskade Fredrika sa att vi kaaaanske kan sova hos henne, för hon bor ca 45 minuter därifrån samtidigt som vi bor ca 45 mil.. Men vi måste fixa pengar.. Åh HERREGUD jag vill såp himla gärna träffa älsklingarna igen! OMJ VAD JAG ÄR UPPE I VARV! OCH NU SPELAR VI EVERYDY SUPERSTAR! WOHO.


Kommentarer
Moa Grimes ♥

Sv: Gör så! :D

Ja, saknar honom haha! ^_^

Hoppas verkligen att du kan och jag kan. Vill träffa dig! <3

2012-03-11 @ 10:47:33
URL: http://momoos.blogg.se/


Lämna en liten kommentar så blir jag glad:


Här skriver du ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dej?

Din lilla Email-adress! (Publiceras ej, jag lovar)

Har du en blogg så skriv den här:

Och så ditt lilla meddelande (:

Trackback

Look me in the eyes and I'll tell you.

Tjubre, mitt namn är Louise. Jag är 13, snart 14 år och drömmer om att bli fotograf!

RSS 2.0