UKM, here i come?

Tjudelu alla :) På bilden idag började min bildlärare pladdra om UKM (Ung Kultur Möts) och att man kan ställa ut målningar där och hon sa att många i vår grupp är talangfulla när det gäller konst och sådär, så gick hon fram till mej och typ 'Men Louice, ska inte du ta o va med?' och typ 2-3 stycken andra bar 'Aaah joo du ska va med! Var med Louice!' och jag känner mej jävligt självgod och typ 'aaah jag är bäst' när jag skriver att dom sa så, men det gjorde dom faktiskt, hah. Aja, så hon anmälde mej.. Ska ta o fota några kompisar, vet inte hur många än, och sen måla av :) Så kommer ställa ut både fotona och målningarna jao :I Ska prata med Maria imorrn och ta o fråga hur många jag ska göra.. Och tänkte typ att jag kanske kan göra ett öga, en näsa, en mun och ett till öga på varsit papper och också ställa ut men ja vetinte.. Skulle va coolt haha c: Och alla i olika stil så dom absolut inte passar ihop :3 Får se hure blir. Men tänkte att ni ska få lite smakprov på hur jag målar :3
Huseliluuuus som jag spontanmålade ;)
Marilyn Monroe, blev en julklapp till min äldre kusin som är helt frälst i henne :)
Spontan tant som jag blev allt annat än nöjd med.. x)
''Gordie Lachance'' och ''Chris Chambers'' aka Wil Wheaton och River Phoenix (♥)
Relativt nöjd med Chris/River (♥♥♥♥) men lilla Gordie/Wil ser ut som en apa med mustasch ;D Haha, nöjd med allt utom hans ansikte dock ;)
Och så ännu en teckning av Chris/River (♥) (:
Såå, nu orkar jag inte leta upp fler teckningar, hahaha (:


Kommentarer
Clara

Du målar så OTROLIGT bra ;o <3

2012-02-22 @ 19:28:50


Lämna en liten kommentar så blir jag glad:


Här skriver du ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dej?

Din lilla Email-adress! (Publiceras ej, jag lovar)

Har du en blogg så skriv den här:

Och så ditt lilla meddelande (:

Trackback

Look me in the eyes and I'll tell you.

Tjubre, mitt namn är Louise. Jag är 13, snart 14 år och drömmer om att bli fotograf!

RSS 2.0