Sportlov ;)

Ja, jag har sportlov! SÅ härligt (: Vaknade typ tjugo i tio idag så la mej och lyssnade på musik + spelade Tetris på min MP5 tills klockan var cirka halv elva! Hahaha. Fick bort 71 rader, sen förlorade jag )': Aja, sitter för övrigt och skriver med MelinaFacebook + lyssnar på samma musik som förut :3 Förresten är det en hel månad sen jag träffade John och Edward sist idag..! Hur fort får det gå!? Och det är 3 månader och 9 dagar sedan Ninja dog.. Kan inte fatta att jag stått ut, herregud.
-
-
Men slänger in några låttips!
-
Jedward - Waterline <- Skitbäst! ♥
Britney Spears - Toxic
Justin Bieber - Never Say Never
Train - Drive by
Ben E. King - Stand by me
Ansiktet - Äckligt
One Direction - One thing
Lana Del Ray - Video Games
Aja, adios people :3 Bloggar kanske senare idag (: ♥


Kommentarer


Lämna en liten kommentar så blir jag glad:


Här skriver du ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dej?

Din lilla Email-adress! (Publiceras ej, jag lovar)

Har du en blogg så skriv den här:

Och så ditt lilla meddelande (:

Trackback

Look me in the eyes and I'll tell you.

Tjubre, mitt namn är Louise. Jag är 13, snart 14 år och drömmer om att bli fotograf!

RSS 2.0