Some bilds ;)

Jaaa, Johanna har varit en jäkligt duktig modell idag (; Marie har varit med lite också men hon tog massa kort hon med :D Med sin kamera. VI är duktiga fotografer. Jag tror jag ska skippa målandet i ukm och bara ställer ut bilder, eftersom jag fått ganska så bra kritik på bilderna på Johanna! Och förresten är det roligare och enklare med fotografering än att sitta och måla.. Jag har inte världens bästa tålamod ;p Har ju bilder på Linnea också men hon kanske får posa igen, haha :)
Här är iallafall de bästa av bilderna på Johanna :3 Vilka tycker ni blev bäst? Tänker troligen inte ha med alla ;)
Den här ska vara med iallafall ;)
Och denna :3
Vet inte om jag ska ha med fler på Johanna, ska ju ta kort på fler folk också men vet bara inte hur många än ;p Men här är de tre andra bra på henne :D
Här är Marie med ;D


Kommentarer
Maaaamma!

Helt underbar bild den översta på Johanna! De andra var åxå superfina! Duktiga duuu! med fina modeller :)

2012-02-24 @ 18:21:10
URL: http://vattenhunden.wordpress.com


Lämna en liten kommentar så blir jag glad:


Här skriver du ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dej?

Din lilla Email-adress! (Publiceras ej, jag lovar)

Har du en blogg så skriv den här:

Och så ditt lilla meddelande (:

Trackback

Look me in the eyes and I'll tell you.

Tjubre, mitt namn är Louise. Jag är 13, snart 14 år och drömmer om att bli fotograf!

RSS 2.0