Justin Bieber?

Trololololol. Life is hard. Har gått från skarp JB-hater till att inte ha något emot honom, och dessutom gilla några av hans låtar.. WOHO! Jag är brao (: Haha, har ingen lust att bli Belieber för har drivit å helsike med de stackarna och skämtat om Justin Bieber en hel del.. Men det är inga fel på killen ju? Har lärt mej att inte hata honom för folk säger att de hatar Jedward, och det kan dom inte göra för dom vet inget om dom och har aldrig träffat dom! Och sen insåg jag att det är det samma med JB.. Så jag slutade hata. Sen började jag gilla Never Say Never (Låten, inte sett filmen) och aa.. Gillar lite fler låtar. Vad tycker ni om Justin?
Slänger in en bild på honom ;)


Kommentarer
Lillan

Bra reflektion! Man behöver inte hata :)

2012-02-22 @ 22:07:37
URL: http://vattenhunden.wordpress.com
emelie

BRA LOUISE! ;)

äntligen har du slutat mobbat stackarn.HAHA

;) Vet du vad? jag såg på never say never igår.

iallafall lite av den. HAHA det trodde du väl inte?

han var superful när han var liten. ;')

Nej men filmen var faktiskt gullig.

2012-02-23 @ 19:14:02
URL: http://mmelie.blogg.se/


Lämna en liten kommentar så blir jag glad:


Här skriver du ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dej?

Din lilla Email-adress! (Publiceras ej, jag lovar)

Har du en blogg så skriv den här:

Och så ditt lilla meddelande (:

Trackback

Look me in the eyes and I'll tell you.

Tjubre, mitt namn är Louise. Jag är 13, snart 14 år och drömmer om att bli fotograf!

RSS 2.0