Jeddreams is the best dreams!

Jag har drömt om Jedward två nätter i rad, haha ;) Men vi tar den senaste innan jag glömmer den! Den var helt uuuuunderbaaaar♥
Jag, Clara, Emelie, Vira och Melina stod på nån typ tågstation när ''tåget'' kommer och vi ser JOHN sitta där inne med en sån där fin tågchaufförhatt eller något för han körde visst tåget.. hahaha! Och när vi gick på så kramade han oss en och en jättelänge. Lite bakom John satt Edward helt forever alone. Det var fyra säten på en rad och Edward satt typ 'mitt i' men ingen satt bredvid den stackarn, även om det satt massa Jedheads längre bak i tåget.. Hmm..? När han såg oss blev han jätteglad och kramade oss han med. Jag frågade om jag fick sitta bredvid honom och det fick jag, så jag gjorde det (hihihi) och det gjorde Clara med :D Sen började tåget åka och när vi tittade oss omkring så såg vi inte Emelie, Vira eller Melina någonstans och vi kom på att de hade gått av tåget och alla våra saker (typ väskor och kameror) stod också där ute, på perongen (stavning). Så vi fick panik och försökte ringa de andra men det funkade inte.. Vi gick av på en hållplats en bit därifrån och började springa runt och leta. Kommer inte riktigt ihåg allt som hände.. Men vi typ träffade på några tjejer (dock inga Jedheads) som var ett år yngre än oss och vi följde efter dom. Vi kom till nåt konstigt ställe typ högt, högt upp på en kulle, och tittade man bakom en husvägg som var där såg man liksom hela sjön. Det var mitt emellan vinter och vår så det var lite snö ute och is längst in till strandkanten. Iallafall så såg man ner på stället John och Edward skulle ha konsert, i ett hus där på stranden. Sen gick vi därifrån och gick på tåget igen men varken John, Edward eller några Jedheads var där. Tåget åkte liksom runt på nåt sätt och kom tillbaka till det första stället där vi hade tappat bort de andra, så jag och Clara gick av men där fanns varken tjejerna eller våra saker. Sen ser jag Emma (trodde jag) gå emot oss och jag blir aslycklig och springer fram och ska krama henne, men ser att det var Hanna som bärde på massa saker hon hade med åt killarna. Jag var fortfarande lika glad och vi kramas en stund. Sen bakom henne kommer Fredrika gående och ler mot mej och jag blir helt dampglad och springer fram och hoppar på henne.
Jag skriker typ 'Jag har saknat er så himlahimla mycket!' eller något och är nära att gråta. Sen berättar jag och Clara att vi tappat bort de andra och Fredrika och Hanna lovar att hjälpa oss att leta. Så vi går och letar och försöker ringa och messa de andra. Efter ett bra tag svarar Vira på sms och dom säger att dom är nere vid stranden med John och Edward och inga andra Jedheads är där, men dom hade tappat bort Emelie. Så vi gick på tåget igen och då såg vi att Emelie satt där i ett säte och SOV! Så vi väckte henne och sa att vi skulle åka till stranden för John och Edward är där. Hon blir aslycklig och vi allihop fangirlar ända tills det är dags att gå av. När vi springer ner mot stranden ser vi de andra och dom får syn på oss också, så alla börjar springa mot oss för att möta oss. Edward springer rakt emot mej och lyfter upp mej och kramar mej jättelänge och snurrar runt mej och är jättegullig. När han släppt ner mej hör jag Fredrika skratta och när jag vänder mej om så ser jag att John står och kittlar henne (hahaha). Hon skrattar skriker efter hjälp för John slutar inte att kittla henne, så jag och Edward springer dit för att hjälpa henne. Och de andra springer också dit, så alla börjar att kittla John (hahaha..!). Sen går vi ner till huset dom ska ha konserten i och vi får komma backstage och hänga med killarna innan konserten! ;D Sen vaknade jag.. Jäkla skit ): Men älskade drömmen♥
Den andra drömmen var att jag hade vunnit sån där Meet & Greet och fick träffa John och Edward. Så tog jag fram min mobil och sa åt killarna att vara tysta när jag ringer upp Clara, tills jag räcker över luren till dem. Så jag ringer upp henne (hon vet inte att jag är på Meet & Greet) och säger 'Hejj, vet du vad? Jag har några här som vill prata med dej..' och hon typ 'Va? Vilka?' så räcker jag över luren till killarna och dom typ 'Hellooo Clara Braneby! Do you know who we are!?' och jag hör hur hon typ börjar skrika, haha ;) Sen helt plötsligt är jag hemma hos henne och Emelie är också där och vi pratar med John och Edward.. Haha, sen kommer jag inte ihåg mer x'c
Aja, nu har jag gjort ett ganska så långt blogginlägg.. Haha ;) Saknar min dröm.. :( Saknar John och Edward.. :( Vill träffa dom NU! :C Och så saknar jag Fredrika, Vira, Melina, Lisa, Klara, Klara, Emma och Hanna också! :(
Översta raden från vänster: Klara, Emilia, Jag, Hanna, Melina och Emelie.
Understa raden från vänster: Clara, Vira och Klara.
Fredrika och Lisa är inte med här.. :( Emma tror jag det är som tar bilden så hon är inte heller med, haha :C
Saknar er sjukt sjukt mcket girls, vill träffa er nuuuuuu!♥


Kommentarer
Klara

HAhaha jag äe typ jättetrött å blalbla så orkade inte läsa allt ._. Menn jättefin blogg hörru coh det är fätt coolt att ha två olika färger på ögonen ju :D:D:D:D:D



OCH NAJS ATT AJG ÄR MED PÅ BIDL PÅ DIN BLOGG EHHE

2012-02-26 @ 15:55:26
URL: http://barakklara.blogg.se/
Melina

Hej gullunge .... orka inte riktig läsa hela historien bara biten där jag var med hihiih ^^ men du ska veta att jag saknar dig och resten av "örebro" gänget ! utom vira för hon träffa jag aldeless nyligen :)) i alla fall ... ah precis !

du kan kanske kika in på min blogg och lämna en lika fin kommentar som jag gjorde nu :D Fin blogg BTW

Puss :*

2012-02-27 @ 00:05:14
URL: http://melinapoower.devote.se


Lämna en liten kommentar så blir jag glad:


Här skriver du ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dej?

Din lilla Email-adress! (Publiceras ej, jag lovar)

Har du en blogg så skriv den här:

Och så ditt lilla meddelande (:

Trackback

Look me in the eyes and I'll tell you.

Tjubre, mitt namn är Louise. Jag är 13, snart 14 år och drömmer om att bli fotograf!

RSS 2.0