Är med Emelie jao ;)

Är med Emelie och har varit sen fredag kväll, vilket är anledningen till att jag inte bloggat på hela lördagen x'c Aja, hon sitter och tittar på tv nu, haha ;) Vi har funderat i typ 1-2 timmar om vi ska se på film men kunde inte komma på vilken så vi har inte gjort det än x) Bästa Fredrika länkade en video från Victory-tour när killarna var i ÖREBRO, och vi va där o kollade (Dessutom så träffade jag Fredrika, Lisa, Vira och Melina där!!). Hon länkade när dem sjöng Monsoon (stavning, haha) och att det ser ut som John kollar åt vårt håll någonstans runt 0:30 ! Det är lite suddigt just där.. Men av det man ser så var hans blick riktad mot det håll vi stod, och vi (Jag, Fredrika, Vira, Lisa, Emelie och Melina) stod längst bak och hoppade och skrek för Vira höll på att svimma efter halva konserten, stackarn ;/<3 Aja, men vi såg bättre där bakifrån ändå så haha ;) Här är länken iallafall!
http://www.youtube.com/watch?v=nwi4oGcFmLE&feature=related
Tog bilder med twinsen runt 15:00, några timmar innan konserten! Älskar sönder de här grabbarna, de är för underbara!
Jag och Jawn ;)♥
Jag och Edard :D♥
Min och Johns lilla muppbild som vi tackar Clara för, som lyckades ta en bild ;)♥
Också min och Edwards lite muppigare bild.. Haha, han tog den, kollade på den ett litet tag och bar 'We take one more!' så tog vi en till, vilket är den högre upp ;)♥
Sen råkade jag ha Claras bilder med John i datorn så kan lika gärna ladda upp de sötisarna med ;D
Och
Aaaww dom är så fina tillsammans, aren't they? ;) Synd att John är 20, annars kunde dom blivit ett fint par. Men peddo-John har faktiskt sagt att han tycker att Bella Thorne är söt och hon är bara ett år äldre än Clara.. Hmm.. Haha, älskar dej ändå John, don't you ever forget it!♥


Kommentarer


Lämna en liten kommentar så blir jag glad:


Här skriver du ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dej?

Din lilla Email-adress! (Publiceras ej, jag lovar)

Har du en blogg så skriv den här:

Och så ditt lilla meddelande (:

Trackback

Look me in the eyes and I'll tell you.

Tjubre, mitt namn är Louise. Jag är 13, snart 14 år och drömmer om att bli fotograf!

RSS 2.0