Apelsinmani?

Älskar apelsiner! Så, nu var det sagt. Hahaha! Alltså dom är jättegoda ;) Brukar äta typ en eller två om dagen. Inte haft apelsiner på ett tag men då har vi haft vindruvor så har proppat i mej det x) Men nu har vi apelsiner idag och som vanligt biter jag av toppen på den för att kunna skala och FY vad det är äckligt! Och det börjar alltid klia på tungan, i gommen och på insidan av läpparna när jag biter i skalet.. Tror inte det är det bästa man kan göra? (; Aja, uschusch. Ska sitta o äta apelsin + fortsätta med min header :))
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Petar in en jättegullig bild på Edward och Armani ;)♥


Kommentarer
Norea'✰

HUR HAR DU FÅTT EN SÅN SNYGG DESIGN?! Säg inte att du gjort den själv? D:

2012-02-27 @ 19:59:23
URL: http://nonnoos.blogg.se/
Norea'✰

SV: Men shit, är du värsta proffset eller? D:

Haha, jag tycker designer verkar så himla komplicerat..

Men jo, skulle gärna vilja veta hur du gör allt runt i kanterna och sådär t.ex. :D

2012-02-27 @ 20:33:25
URL: http://nonnoos.blogg.se/


Lämna en liten kommentar så blir jag glad:


Här skriver du ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dej?

Din lilla Email-adress! (Publiceras ej, jag lovar)

Har du en blogg så skriv den här:

Och så ditt lilla meddelande (:

Trackback

Look me in the eyes and I'll tell you.

Tjubre, mitt namn är Louise. Jag är 13, snart 14 år och drömmer om att bli fotograf!

RSS 2.0